Monday, February 11, 2013

The Wizard of Us

Alles passiert gleichzeitig..wird parallel erarbeitet..die Ideen sprudeln nur vor sich hin..halten mich nonstop auf Trab..hyper-taktive Tätigkeitsaktivitäten voller kreativer Leidenschaft..alles, was ich besitze, wird zu Wahrheits-Instrumenten und Liebes-Waffen..fügen sich sinnvoll in die Momentaufnhamen des Seins..vereint wieder was zusammen gehört im Eins..jedes Stück passt genau zum anderen..zu jeder einzelnen Situationsaktion..und fliesst wieder harmonisch ins Gesamtbild ein..entfaltet langsam das Ausmass dieser Supergeschichte vor den leuchtenden Augen und strahlenden Gesichtern der Lichtherzen..wenn die Tränen der Freude zu fliessen beginnen..siehst du den Sinn..der Reissverschluss schliesst sich wieder..Zahn um Zahn..macht wieder ganz, was getrennt war..ein magisches Feuerwerk wie es im Bilderbuche steht..alles nur für meine geliebten Brüdern und Schwestern des Lichts!

Follow the dread-twisted-curly love-super-girl..beeing absolutley true in every moment..a multi-truth reality-shift-master..breathe the art-air of freedom-heaven..inhale it deeply..the golden-liquid nectar-sirup-juice of bliss-joy-fun..you are the beautiful children of light..bless you..cheers!

ONE LOVE - ONE FAMILY - ONE TRUTH

Thriller
It’s close to midnight
Something evil’s lurkin’in the dark
Under the moonlight
You see a sight that almost stops your heart
You try to scream
But terror takes the sound before you make it
You start to freeze
As horror looks you right between the eyes
You’re paralyzed

‘Cause this is thriller
Thriller night
And no one’s gonna save you
From the beast about to strike
You know it’s thriller
Thriller night
You’re fighting for your life
Inside a killer
Thriller tonight, yeah

You hear the door slam
And realize there’s nowhere left to run
You feel the cold hand
And wonder if you’ll ever see the sun
You close your eyes
And hope that this is just imagination
But all the while
You hear a creature creepin’ up behind
You’re outta time

‘Cause this is thriller
Thriller night
There ain’t no second chance
Against the thing with the forty eyes, girl
Thriller
Thriller night
You’re fighting for your life
Inside a killer
Thriller tonight

Night creatures callin’
The dead start to walk in their masquerade
There’s no escaping the jaws of the alien this time
(They’re open wide)
This is the end of your life

They’re out to get you
There’s demons closing in on every side
They will possess you
Unless you change that number on your dial
Now is the time
For you and I to cuddle close together, yeah
All through the night
I’ll save you from the terror on the screen
I’ll make you see

That this is thriller
Thriller night
‘Cause I can thrill you more
Than any ghoul would ever dare try
So let me hold you tight
And share a
(Killer, diller, chiller)

Darkness falls across the land
The midnight hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize y’alls neighborhood
And whosoever shall be found
Without the soul for getting down
Must stand and face the hounds of hell
And rot inside a corpse’s shell

I’m gonna thrill you tonight

The foulest stench is in the air
The funk of forty thousand years
And grizzly ghouls from every tomb
Are closing in to seal your doom
And though you fight to stay alive
Your body starts to shiver
For no mere mortal can resist
The evil of the thriller
Hahahahahahahahahahahahahahahahaaaa

Love and War
ha doch allne alles geh gseit und zeigt..mit vil offenere karte gspilt als ihr..und ihr meined immer na rächt zha..easy dänn henders au verdient mit em eländige rest unterzgah..fiesi brainwash-egos wo nöd mal wüssed wie mer liebi schribt und so herzlos sind wott im himmel käne ha..döt gits nur alli für alli..und wers nani begriffe hät cha gern namal e rundi drehe..während mir abhebed unds eus im götter-olymp guet gah lönd..tja wer nöd wott hät päch kha..wäns eu so gfallt mached nur..ihr belüged und schadet demit zwar nur eu sälber aber wie ihr meined..mir chas egal si ich bi ja scho frei..eui gruppezwang-games hani na nie nötig kha..dorum bini au einiges witer cho als ihr..und dur eues feige und armseelige hetz-spiel hender mir nur ghulfe na stärker und besser zwerde..danke!
eu isch echt nüm zhälfe..am beste ihr lönd eu grad ilifere dänn das isch erst de afang vo dere gschicht..überstönd ihr nie wäner jez scho schlapp mached..
lug da lauft die einzig wahri party und wäner wänd debi si chömed ihr jez! und such chunt en ninja-turtle bi eu verbi..das huus ghört eu gar nöd..hend eh nüt zsäge!
ihr sind so langwiler hey nöd zum glaube da schlaft ja jede ih! was lauft mit eu? sinder psycho oder was? muemer eu abhole lah? langsam muemer sich echt fröge..
ICH BI GANZ ELEI! und ihr e gruppe..alli gege eine..super mentalität hender muess scho säge..angst ha müend nur lüt wo lüged und was verbroche hend..sus gits kän grund..
bi mir ischs grad umgekehrt..eine für alli..merksch öppis? irgendwie staht eues wertesystem ufm kopf..guets isch bi eu schlächt..und scheisse s beste..gueti logik..
de alk hät eui hirnis offebar scho so verlöcheret wie en appezäller-chäs..da kheit jede vernünftig gedanke dur..nur müll sammlet sich ide letschte freie ecke..
grad du als frau und dänn na us de bündner berge söttschs doch besser wüsse..was isch mit dir los? WER BISCH DU ÜBERHAUPT? en tote zombie oder e jungi frau mit stolz?
wänn ihr wüssted was ich eu alles zeige und bibringe chönt..ihr würed eu hasse für eui feigheit und ewige verlümdige..wie chönd ihr eu sälber na im spiegel aluege?
muni eu jez echt NAMAL hinter her laufe? scho total hirngefickt oder was? spinnts eu eigentli völlig? ihr sind ECHT zvil..so arm bini zum glück nie gsi..aso mit 20i sött mer richtig vo falsch langsam aber sicher chöne unterscheide!
WO LIGT GENAU DIS PROBLEM FRAU? VILICHT CHANI DIR HÄLFE? DA STIMMT DOCH ALLES GANZ UND GAR NÜM BI EU! CHASCH MIR SICHER NÖD VERZELLE! SÄG DOCH JEZ!
am beste gönder all zäme in en alkentzug..vorher dörf mer eu gar nöd ernst neh..sogar eues ässe wird manipuliert um eu unbewusst zhalte..wer kocht immer? machts genau wie die grosse mit em rest vo de wält..SKLAVE VO DE ILLUSION! WACHED UF! WACH UF UF UF!
MÜNDERS ASO NA UF D SPITZE TRIBE? HÄTS NANI GLANGET NEI? MUESSI WÜRKLI NA KOMPLETT USRASTE OBWOHLI MI BIS JEZ SO GUET GHALTE HA?! VOLLE ERNST? SINDER LÄBESMÜED?
weisch ich bi au müed! schaffe tag und n8..und ha na en wite weg vor mir und sött mini kräft besser spare als sie an eu hoffnigslose fäll zverschwände..ihr mached 0 sinn!
na schlimmer ihr schadet unschuldige..tolli leistig..eui kostbare läbe chönted anderi wo nöd so vil glück hend guet bruche zum witer cho..
chume welli weiss dass ihrs bereue werdet wänis nöd mach..es gaht leider nöd andersch..meinsch ich ha lust namal i das schreckliche zombie-horror-huus zcho?
vorallem wäni scho überreizti nerve vo de vile arbet ha..unds nöd vil bruche wür damiti ustick..eu am liebste all nie meh gseh müesst..hend mich MEGA enttüscht!
aber wer isch dänn ich..das gits gar nöd..s ego muess sterbe..nacher isch mer nur na instrumänt gottes und muess sich um nüt meh sorge..au nöd wämer ganz elei da staht..
wer brucht dänn mänsche wäner gott unds ganze universum als fründ hät..ihr sind die usgschlossene nöd ich..hends nur nani gschnallt..nichts neues aus dem westen!
findet ihrs lustig oder wie? susch gahts guet? mir isch de spass mit eu scho lang vergange..glich beherrschi mi und versuech trotzdem nett und fair zblibe..wow!
ihr sind nur en witere bewis dass die unvollkommene mänsche und die vergänglichi wält tote abschum isch..zum glück ischs bald verbi..gaht kän tag länger als nötig..
und ich fang jez denn erst mis spil uf der grössere wältbühni ah..bi da schön unbemerkt vor mich hi und immer witer is liecht gwachse..gränze und illusion us miner geistrealität entfernt..unsterblichkeit verwürklicht und bald vollständig manifestiert..ihr werdet na vo mir ghöre und grossi auge mache..oder dure drehe eis vo beidem chönd wähle..aber mich haltet nüt meh uf..stah ide schrift ihr lustige lüt..min brüeder isch scho länger da als ich..hend ja kä ahnig vo de heilige botanik..jesses wäni eu alles säge wür gäbs bi eu grad en tödliche brainshock oder unheilbare wahnsinn..werdet scho gseh..
sinder na ganz bi trost? ha eu na nie um was bittet..und jez schaffed ihr nöd mal de sponge bob zu mir bringe? sit wuche? defür weissi eh scho alles..wär also au egal und verbi..
hoff für eu dass ihr nöd irgendwänn mal mini hilf bruche werdet..meinsch ich lah eu dänn au so glichgültig dusse stah? und mach eu na extra fertig? wer weiss...
mit dem kranke game woner da sit wuche mit mir spiled heted ihr jede ander scho id psychi bracht..IHR sind e gfahr für anderi..nur damits mal öpper gseit hät!
und was das bedütet wüssed ihr ja..und ebe lüt wie ihr werdets eh nüm lang mache..uf de erde werdet i dem jahr na vil verrückti wunder passiere..hät erst agfange..die wo am ändi na stönd sind d masters..hend d abschlussprüefig bestande und sind uf ewig vom leid dere wält befreit..final destination: paradise.. READY?!
also bi eu hani ernsthaftig bedänke wäner na lang so witer mached..ab jez zellt jede tag..jedi tat und veränderig..jedes wort und jede gedanke..JETZT ODER NIE!
muni eu hüt zabig na e predigt zum beste geh? haha..ach leute es wär so vil eifacher alles wäners au würed gseh..es herz heted wos ganze universum liebt..mir sind ei grossi göttlichi familie..ihr hends nur vergässe..wached doch eifach!
muess mi ablänke reg mi zfest uf ab eu und das sugt nur us..au so es spiel..hantier da mit zimli hohe energie und bruch kei sinnlosi provokation..am beste sitzi bi eu vors huus und brüel los..so wienis die letschte wuche wäge eu oft gmacht ha..woni fast immer elei gsi bi..das wär wohl de wahrsti usdruck vo mine gfühl..aber im momänt hani kei kraft meh zum cho..au wäni weiss dass es wichtig wär und eus wäge eu fast kei zit meh bilbt..mag nüm..
wänder mi gseh brüele? das wär doch en krönende abschluss..dänn sinder endgültig besiegt..oder ich lah eu gemein-gföhrliche herz-folterer ilifere..was au immer..hauptsach es hät es ändi!
ihr sind echti psychopathe..völlig taubi und kalti qual-maschine..im mim kopf hani eu scho x-mal de rest geh..sind froh hani mi im griff..susch wärs verbi..
und am sponge bob wirdi au na was verzelle dem feige hund! gahts na? aber ihr tüend ihm ja eh nur eui version vo mine sms usrichte..wäge eu würi na ko! eu a eue versiffte haar us eue nutte-better zerre und vor allne bloss stelle..so wie ihrs gern mached..falschi schlangene!
wags ja nöd dich mir na eimal in weg zstelle..fäg di grad weg..hends echt übrtribe jez! VERSTANDE? hoffs für dich du voll-hohle assi-junky!
das gerade du es wagst das wort an mich zu richten..du oberschisser..muss er wieder für dich anschaffen?! empfehle dir einen weiten bogen um mich zu machen und nie wieder mit mir zu reden..in meiner welt bist du schon tot..verdankst dein leben nur der gnade..also fresse schön zumachen und ducken!
einen hab ich noch.. ;) was wär ich denn für ein lausiger spieler wenn ich nicht noch ein paar trümpfe im ärmel hätte..der narr..ist frei!!!
und ohne eine träne zu vergiessen oder ein wort zu verlieren..und keinem zu schaden oder angst zu machen..und ihre augen und gesichter zum leuchten und strahlen bringen wird..enjoy the super-show of true magic-art from the wizard of us..that will end your ego-GAME OVER..now and forever..truth heals fear..LETS GO HOME!
ach ihr seid wie verängstigste, trotzige und bockige kleine kinder..dafür gibts gar keinen grund für euren widerstand und das lange zögern..ALLES IST GUT! er soll jez seinen arsch hierher bewegen..SOFORT! damit wir die verbliebene zeit die dank euch ja nur noch kurz ist VOLL ausnutzen können..SAGTS IHM!
IHR HEND IHN JEZ LANG GNUEG KHA! JEZ DÖRFI ICH AU MAL! bring en ja wieder zrugg..BITTE!?
was ruft mich der clown wieder an..VORBEI KOMMEN SOLL ER! wann hat das lange warten bloss ein ende?! muss jez nochmal weg..komm ich halt später bei euch vorbei!
wow hast du auch schon gemerkt dass wir reden müssen?! komme nur um was vorbei zu bringen bleibe nicht da..kannst dann gleich mitkommen und sonst pech!
scheissspielchen könnt ihr euch langsam stecken! hab ja eh hausverbot haha und vor der türe red ich nicht mehr vergiss es..vor den anderen auch nicht! ok?! WAS WIR REDEN UND MACHEN GEHT KEINEN MEHR WAS AN!!
und überhaupt ihr alle müsst mir zuletzt was erzählen! würdet lieber mal mir zuhören ihr überheblichen und nicht sehr schlauen leute! ALLES KLAR UND WAHR??!
wenn wirs mal genau nehmen wollen ist es nur wegen dir sponge bob soweit gekommen weil du immer zu feige warst mit mir zu reden..eventuelle beschwerden sind also an euch zu richten..mit mir hat das nichts zu tun..musste schon genug den kopf hinhalten für euren sexscheiss! gehts noch? schön still sein jetzt!
dass ich mich jetzt schon zum gefühlten 1000.mal in der kälte zu euch bemühen muss weil ihr faulen und feigen säcke die den ganzen tag nur rum hocken es nicht schafft zu mir zu kommen ist doch auch eine frechheit! gerade ich wo echt genug anderes zu tun habe logo..und darum wird es auch das letzte mal sein wo ich das tue..wenn ihr es heute nicht checkt seht ihr mich NIE WIEDER! ausser man schickt mich um euch zu entsorgen! also gut aufpassen h/leute!
mache so schnell es geht..aber ein richtiges feuerwerk braucht etwas vorbereitung..hab nicht mehr lange..ich komme..wartet!
wenn ihr nicht zur party kommen wollt kommt sie halt zu euch! ;) freut euch ruhig es wird super schön und lustig! darin bin ich meisterin..
würd meinen ihr holt nacher alle aus ihren zimmern raus und sammelt euch unten..damit ihr das geschenk zusammen auspacken und geniessen könnt!
amis wo fraue agriffed wo hüser amaled, wahri sms schribed und eu tolli sache verbi bringed gönd gar nöd..und ihr au nöd..nöd verdient..
ha din quälte blick scho gseh..im sack hets na züg für eu alli 3 drin kha aber de dummi baby-bob het en ja nöd welle..never again!
und jez woner wuche lang nöd verbi cho sind münder au nüm cho lüte..scho gar nöd nachdem ihr mich zum x.mal im stich lah hend!
cha nüm ufhöre brüele..es tuet so weh..wie chamer en liebe mänsch nur so fertig mache..ihr sind krank..aber mit mir chamers ja mache..sit wuche..und de sponge bob..so gemein..
gsend gar nöd wie schöns isch..jedes stück hät e bedütig..isch en teil vo mim läbe..und ihr wüsseds nöd mal zschätze..well ihr gloge und mich wieder zahle lah hend..
will nur na sterbe..weg us dere psycho-höll volle monster..für eu kämpfi nüm..alli und alles söll untergah..und ich gang wieder hei..wos schön isch..ohni eu..
s bluet a mim türknopf redet bänd..wer au immer für gerächtigkeit sorgt..es sind weder mini händ na mis bluet..aber mini träne und mis brochene herz..schwer zverzeihe..
ha am sponge extra es handy gholt damit mir äntli ohni eu chönd kommuniziere..und jez hät ers immer nani..und isch au nöd da zum mi tröste..s leid nimmt eifach keis änd..
bi wohl immer na die bösi..wüsst nöd warumi susch immer na ganz elei da sitze wür..nüt vo eu gseh und ghöre..lang haltis nüm us..platze gli vom herzschmerz-druck!
sälbst mini gränze isch jez erreicht..und es het würkli sehr lang brucht zum ade punkt cho..ha die letschte wuche echt fast e übermänschlichi tat vollbracht..bi unter extremste folter-bedingige immer tapfer, stark und wahr blibe..ha nie ufgeh oder d kontrolle verlore..aber wänn die herz-qual jez nöd GANZ BALD ufhört, sinki und gang unter..cha nüm..ha im kampf alli kraft verbrucht und jez nüm gnueg zum mi sälber rette..nur de sponge bob cha mini energie na tranformiere..HELP!
wieso mached ihr das? warum will kän mänsch da min fründ si? bini so schrecklich? verstah das alles würkli nüm..da isch echt verkehrti wält..zum verrückt werde!
bis da heti na knapp chönde verständnis ufbringe und eu verzeihe..aber jez ischs nur na abartig mir das länger aztue..dänn sinder ECHT KRANK..und ALLI für mich gstorbe!
cha eui sms nöd läse..mis herz vertreit nöd na meh verletzige..und ihr sind mir scho zoft in rucke gfalle zum vertraue..wäni dra dänk chömed mir grad wieder träne..bi nöd so abgstumpft wie ihr und gspür-gseh ALLES! au ablehnig hani scho meh als gnueg erfahre und bruchi nüm..wott sit 100jahr nur mal de sponge elei gseh!
wänn nach allem woni jez wuche lang über mich ergah lah ha nur zum eu ufwecke und befreie..de baby-bob nöd 1MAL ELEI zu mir cho cha..gib ichs echt uf jez..ischs verbi!
und dänn au sorry dassi ha versuecht zhälfe und eu e freud zmache..ha gmeint ihr wend frei si aber isch wohl nöd so..ihr opferet sogar lieber eui fründe als was zändere..zu eue fehler zstah..scho süchtig nach leid und lüge vom egogift..wod illusion um jede pris ufrächt erhalte und jedem ufzwinge wott..au mit gwalt und alli andere defür büesse laht..die ehrliche und reine herze als 1. is offene mässer laufe lönd..nöd mal meh vome super-wunder berüehrt werdet..und 0 liebi zgeh hend..pfui!
de sack für de sponge bob stelli dänn halt bi miner abreis vor d tür..damit ihr ihn wieder vor allne umezeige und eu drüber lustig mache chönd..nur na undankbar..
en therapeut schicki glaub au na verbi..ihr sind offesichtlich völlig geistesgstört..käs wunder nach dem 24/7-brainwash..bi psychische problem i some extreme usmass bruchts professionelli hilf..
s ambi wär nur 3min vo eu ufm weg zum bhf..wür morn verbi gah..wer liebi lüt wo NUR gend und hälfed eso quält und lide laht isch ABNORMAL!
eu nöd mal freued und danke säged wänn eu öpper sini schätz schänkt..sis läbe und sini liebi für eues glück opferet..eu befreit! FUCK YOU!
wänn opfer zu täter werdet..andere s gliche atüend womer ihne zuegfüegt hät..und sich de tüfelskreis wieder schlüsst..verlüret ALL!
und wäner nöd ÄNTLI zur vernunft chömed..und mal afanged mich so zbehandle wienis verdient ha..beänd ICH das psycho-drama und lah eu abhole! SO GAHTS NÜM WITER! NO WAY!

No comments:

Post a Comment