Sunday, March 10, 2013

HELP!

Ich höre Schüsse..wir befinden uns offenbar im Krieg!!!!!

HILFE! Hier sind wir!!!!! Rettet uns!!!!!!!

Meine Sachen sind gepackt..bin ich froh, wenn wir endlich von diesem Irrenhausknast weg sind!!!

Swisscom und Orange hängen auch mit drin!

Habe beim Polizeiposten Oerlikon auf dem Parkplatz Richtung Kirche mehrere Militärfahrzeuge und ein Krankenwagen gesehen!

Diese Nazischweine foltern und vergewaltigen an der Regensbergstrasse 165 mehrere Menschen und Hunde!!!

Nazidämonenpsychobullenpseudofamilie (Bettina&Paul Roth in Frick/Familien Schaffner&Induni):
ihr überwised mir jetzt sofort MIS erbe!! damiti de JJ cha rette!! mached wenigstens 1MAL s richtige! BITTE!!!
das cha dir ja egal si..aber er isch für eus ALLI wichtig..susch schaffe mers nöd!! schick JETZT das gäld! münd ja nöd na meh lide oder!?!?
ich wird bald gnueg gäld ha chaschs vo mir us nacher wieder ha..DIR isch gäld ja wichtig..mir nöd aber jetzt bruchis!!! LOS!! jedi minute zellt!
de papi hesch au scho ufm gwüsse kha..du verdammti MÖRDERIN!!  VERRECKE UND VERROTTE!
DU BILLIGI NAZI-HUERE-BABYLON-FOTZE VERSTICK A DIM GÄLD!! DU LÄBSCH EH NÜM LANG!!! DÄNN GHÖRTS EH ALLES MI! DU FALSCHES BULLEDÄMONESCHWEIN!! VERRECKED ALLI BEIDI!!

frögi halt öpper andersch..

No comments:

Post a Comment